Alcazaar tonight, hope they are good!

Jag o min snygga var och åt frukost buffe på Java idag ^^ Jätte gott, men vart mätt lite för snabbt ;S!

Sheeat va mycket snö det kommer och är överallt nu, det är inte klokt! Var och skjutsa Max till bonde land förut men det var faktist mycket svårare att komma fram hemma i adolfsberg :O

Spelade alfapet med Sebbe nyss, jag jag gav upp när han ledde med 500p -.- Men han hade spelat 200st matcher och jaga bara 3.. så var vell det (A)

Ikväll blire att kolla melodifestivalen med pappis och hans fjälla madde.
Köpte Xide - spring förut och det var ju inte alls dum:D Pappa är nääästan som farfar, bjuder alltid på en drink innan maten. Farfra bjuder på Gin o tonic ochn pappa rom och cola ;D

Sitter och väntar på maten som blir nått med kyckling:P

Ha en suuper mysig lördags kväll!


Kommentarer
Postat av: soffipropp

Vadå alfapeth? :o kan man gö de på intener?

2010-02-21 @ 18:46:00
URL: http://sophie.jaxne.com
Postat av: Mamma

Vilket lyx att äta frukostbuffe! Det är riktigt gott sånt man längtar efter.Pussåkram

2010-02-22 @ 11:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0