15grader inne imorse!!

Nu har vi varit ute en sväng, det vart inte långt för mina tår frös till is !:O det gjorde mitt och max hår oxå utav ångan vi andades(kort kommer nån annan dag).

Men när vi kom in satte älsklingen på vatten i badkaret och värmde mina fötter med massage ^^ Vikken kille jag har!<3

Kollade på en komedi med Madde förut, den va rättså bra fakrist :) Är så jävla bödig o ska gråta till alla sorgliga filmer(men det visar jag inte;p).
Den slutade ju så lyckligt och den bästa i filmen dog o fick träffa sin fru igen men så vakande han till liv igen visst xD haha

Idag blire nog mest mys i sängen o ja ska äta Marabou sensation walnut ikväll;D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller du på å ska utbilda dig till make-up-artist? =) Eller vad håller du på med? ;)

2010-01-09 @ 17:35:30
Postat av: Sandra

Jag börjar den 25januari med det =P Just nu jobbar jag lite tills dess. Hur går det med ditt företag?:D Vill jätte gärna kolla din hemsida sen!

2010-01-09 @ 20:15:43
Postat av: Hanna

Åfasiken! Vad kul. =) Då vet jag vem som ska få sminka mig om jag gifter mig och om jag får barn som ska döpas osv. ;)



Jorå, det går fint. Det går saktare än vad jag vill, men det går framåt. =) Måste fixa med nåt lån och så bara.

2010-01-09 @ 20:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0