Jag vill växa, jag SKA växa!

Jag har verkligen sämst självförtroende.. =/

Pappa ville att jag skulle skicka ett mail till Makeupstudion för att fråga om deltagar lista, men då sa jag " nja jag vill inte att de ska tycka jag är störig"

Då vart han lite arg fast på ett snällt sätt, och sa att jag inte får vara så osäker på mig själv och att man inte alltid eller inte alls ska bry sig va andra tycker om en.
Och inte alltid hålla med alla, man ska säga det man tycker(det vågar inte jag göra).

Alla är inte snälla och ler helatiden, det ska inte jag heller göra helatiden sa han.
Jag är alldeles för snäll av mig!

Jag känner mig underlägsen när jag pratar med vissa folk, jag tänker helatiden att de är "över" mig på nått sätt. Om någon ber mig göra nått så säger jag nästan aldrig nej.
Ja vill bli omtyckt av alla, men det går ju inte såklart!!

Jag är livrädd för kritik och går omvägar för att inte träffa endel folk.
Om någon säger mitt namn när ja jobbar tror jag att de alltid ska säga att jag inte gjort nått bra jobb, men många gånger har de sagt nått positivt.

Men allt det där är från dag till dag, om jag känner mig snygg då har jag ganska bra självförtroende och då vågar jag mycket mer.

Hoppas att jag får mycket bättre självförtroende när jag börjar skolan! Ska verkligen försöka!
Kanske blir av med min hemska svartsjuka om jag får lite självförtroende, det tror jag faktist.


Kommentarer
Postat av: madde

Älskade vän,du är så himla BRA som du är.Man kan inte bli gillad av alla,du gillar inte heller alla,så är livet.Men av oss som har lärt känna dej,är du älskad och omtyckt,det vet du.Du kommer att fixa utbildning kanonbra,vi hejar på dig./Kramiz.

2010-01-13 @ 10:23:26
Postat av: Sandra

Tack Madde, det där kändes bra:) Älskar dig! <3

2010-01-13 @ 13:22:43
Postat av: Sophie

Så där kan ja känna ibland med så det är du inte ensam om.. ja vågar aldrig va sur på nån för tror att de ska dra då o aldrig vilja snacka med en mer.. :S

2010-01-13 @ 13:54:47
URL: http://sophie.jaxne.com
Postat av: Sandra

Lilla gumman det finns ingen som du! Absolut ingen du är unik och är så bra som du är!Det bästa man kan göra är att vara sej själv,man kan inte vara chick och älska hela världen,man väljer själv vilka som blir ens vänner.Älskar dej mest! Du fixar de där utan problem! <3

2010-01-16 @ 16:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0