Lovevlovelove

20 månader med min älskling idag ^^ :D

Någon sa att man bara kan var kär i 9månader..:S Jag är fan fortfarande nykär, sådär så det pirrar lite när ja tänker på honom och tänker "tänk att han är min!!" när jag kollar på honom.



Köpte ett par snygga stövlar igår på Din sko, det hade kostar 1000spänn!
Det va Felicia som drog med mig dit o sa åt mig att köpa dom xP Jag hade mjukisar så hon fick visa hur de såg ut på(hjälpte inte så mkt, hon har ju tändstickor till ben ;S)

Får se när ja lägger ut bild på de :)

Nu ska ja iväg och jobba!


Kommentarer
Postat av: Max

weeyy 20 månader :D älskar dig också min lilla sötnos :D men menar du allvar? älskar du mig mer än lördagsgodis.. det trodde jag inte du kunde ;P



som sagt, den där felicia hon ska då alltid vara med på ett hörn ;P



puss puss älskling :)

2010-01-19 @ 12:34:45
Postat av: Sandra

Då kan du förstå hur mycket jag älskar dig Max ^^<3

2010-01-19 @ 13:02:36
Postat av: SOPHIE

Åh de stövlarna msåte du visa!! :D

2010-01-20 @ 17:37:29
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0