packa.. no thanks

Bang på fönstret igen, det är fan helt störda!  Hitta ingen utanför iaf.

Idag ska jag åka till mamma en sväng efter jobbet :)

Jag orkar inte packa!!! Får ta tag i det där på fredag, jag är ingen pack-människa.
Kommer att glömma packa en massa känner jag på mig, har gjort en lista men har nog glömt skriva nått på den oxå. Haha va negativ jag låter, men tycker inte sånt är roligt ;P

Känns inte som det är på riktigt att jag ska till Borlänge, det är vell det som gör att ja inte har nån motivation till att packa.. :S :)

Har inge intressant att skriva just nu..   gosh i really have to pack! haha

Upp upp och iväg till jobbet!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Det ÄR på riktigt! =D Gosh! I have to clean =S Haha!

Lika bra att packa det mesta nu när du får skjuts, det är jobbigare att släpa allt på tågresan sedan.... Vad behöver du? Kläder både vanliga och träningskläder, skor, hygienartiklar, dator, kamera, mobil, plånbok, "skolmaterial", nyinköpta saker från IKEA(?), sängkläder (om du vill ha dina egna), nallebjörnen & sagoboken =D

Glömmer du något så finns det ganska goda möjligheter att shoppa även i borlänge -Inte IKEA dock. Glöm inte mössa & Vantar, för det ska snart bli kallare igen! Brrr!

Men annars så tror jag att det mesta går att ordna -Jag är också tjej, inte sååå mycket äldre och jag har nog det mesta som kan behövas om det skulle krisa -fast mina kläder är nog lite för stora för dig...

Det kommer bli bra! Du behöver nog inte oroa dig.... (Jag är MER nervös!)

2010-01-20 @ 14:33:48
Postat av: Sandra

Ja shit ja kan inte tro det, vi har pratat om det så länge:O!

Haha ja nallen o sagoboken får jag absolut inte glömma xD haha.

Det känns väldigt bra att få komma och bo hos dig, så det inte är nån random barnfamilj eller nån gubbe ;S

Precis ni har nog en och annan affär där uppe oxå haha ;D

Ärsch du behöver inte vara nervös ^^ Jag är nog ganska trevlig skulle jag tro, men vem vet moahah!xP

Im so excited! =D

2010-01-20 @ 14:52:19
Postat av: Ronja

Hehehe, tänk och jag är värsta psychot som bloggat länge och egentligen är en otäck gubbe som bara vääääntar på att det ska komma nån ung tjej... Grrrr! =P

Skoja bara! Jag ska inte ge dig mardrömmar.... Hela området (Paradiset) är jättelugnt och gör sig verkligen förtjänt av namnet... Och jag är nog inte så vild jag heller.... =)

2010-01-20 @ 20:18:53
Postat av: max

hahaha precis sådär sa jag till sandra igår ronja haha :P

2010-01-20 @ 21:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0