First night in B-länge

God morgon!

Har sovit så bra så, jätte skönt täcke och kudde:) Hade nån dröm men den försvann ur huvudet nu när ja börja tänka efter va den handla om..som vanligt :P

Jag har jätte stökigt på mitt rum för jag hann inte packa upp ordenkligt igår, får göra det sen efter frukosten ist.

De ha värsta coola/söta mjöklpaketen här! Det är riktigt daliga ^^


Jag har fått en karta så jag ser vägen till skolan på:) Ronja satt i typ flera timmar och höll på o fixa o trixa för att kunna göra den, vilken uppoffring thanks!:P

Det är ca 2,6km till skolan härifrån, it's nothing! Så hoppas det går bra att cykla på snön =)




Kommentarer
Postat av: Jane

Hoppas du får det här nu. . .:) Vad skönt att hon är så omtänksam,de känns som du fått en riktigt bra ny kompis i livet!Puss

2010-01-25 @ 10:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0