Here i come!

Idag bär det iväg till Borlänge, fytusan va pirrigt lr jag vet inte vad för känsla jag har i kroppen.. Men det kommer nog bli en upplevelse och roligt :P

Känns bra att jag har pratat med Ronja så många gånger nu innan jag ska bo där, det känns tryggt :) Men det är alltid svårt att komma hem till en ny person, man vet ju inte hur mycket man får och kan "ta för sig", ja är så försiktig av mig:P

Pappa kommer hit till Hovsta och hämtar mig vid 11. Fy bövelen va mycket ja ska ha med mig, mest kläder oxå xS haha.. jaja det är lika bra att ta med sig för mkt än för lite =P

Nu ska jag gå och umgås lite med fjåsen :)


 

Kommentarer
Postat av: Ronja

Det kommer bli SÅ bra! Sitter och väntar nu.... =)

2010-01-23 @ 13:52:04
Postat av: madde

HEJ! Det kommer att gå så himla bra,ska bli kul att höra om allt du har lärt dig under veckan,TÄNKER på DIG mån kl 9,00,även kl 7,00,haha /kramiz.

2010-01-23 @ 15:44:14
Postat av: Sophie

Spännande! :D

2010-01-23 @ 19:24:57
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0