Inga köttbullar i näsan

Nu kollar jag på någon film på fyran som heter ella den förtrollande, tror det är disney :P Nu sjunger Anne Hathaway Queen's "Sombody" =)

Till lunch så gjorde jag köttbulle o stekt ägg macka, det är namm namm ^^ Och åt lite av felicias chokladbolls klet som hon gjorde igår, oxå namm namm ;D

Fast är lite över mätt nu, det känns inte så bra..

Hittade en super bra smink blogg som ja fick lite insperation av, så kan knappt vänta tills ja ska sminka mig sen:P Blir nog ingen märkvärdig make men så roligt att testa på lite nytt =P



Appropå köttbullar så kom jag och tänka på den här gamla dängan ;) enjoy
 


Kommentarer
Postat av: HannaU

Vilken blogg var det du hittade då? =) Vill också se

2010-01-08 @ 14:55:38
Postat av: Sandra

Hmm va hette den.. Hannaogren.blogg.se tror jag:P

2010-01-08 @ 21:55:49
Postat av: Hanna

http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/ är också en skitbra sminkblogg. Hon är förbaskad duktig, jag har lärt mig jättemycket av henne. =) Micromiss.blogg.se är hennes gamla blogg, där finns mycket mer att läsa. =)

2010-01-09 @ 12:12:17
Postat av: Sandra

Den har jag följt lääänge ;) :D

2010-01-09 @ 13:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0