Just dance!

Herru guud va 5 veckor har gått snabbt! Fick ju mina jobbställen för 5 veckor sen, känns som 3v kanske :P

Men nu är det inte mycket kvar, ska bara iväg och städa några dans salar och åka ner i källaren med massa tunga sopsäckar:)

Passade på att dansa med svep-skaftet lite framför de stora teater speglarna till låten "Bad romance" i morse;)

Idag blire Pizza planeten's lunch buffé tror jag =D fett(kan man verkligen säga) nice!

Sen fredags myyyyyys ^^ i hope


Apropå pizza planeten xP


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: haha vad menar du med det?! :O men nej, det är inte såå värst stort 8-) och jag är väldigt dålig på namn, men känner säkert igen dom när jag ser dom :)



Du får ha en bra fredag du också!! :)

2010-01-22 @ 11:08:35
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: Ronja

Fredagsmys låter inte helt fel. Själv ska jag dammsuga och torka golvet (efter min hund) idag...

Har du packat klart allt nu? Vet du vilken tid ni kommer imorrn ungefär??

2010-01-22 @ 12:04:24
URL: http://www.metrobloggen.se/traning
Postat av: Sandra

Ja nu är allt klar(nästan) :D

Hmm.. vi åker från Örebro vid ca 11 imorgon och det tar vell 2 timmar lr nått :P Men jag kan sms när vi kommit en bit :)

2010-01-22 @ 15:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0