Kurrr i magen

Ondskan på tv, gud va den är bra, gud va han är bra!

Min plattång har gått sönder :( tror att någon råkade trampa på min väska på nyår .. Så nu blire till att köpa en ny, synd för jag tycke så mkt om min gamla som jag fick på min födelsedag förra året av älsk.

Nu måste jag sova för är så himla hungrig! Och känns onödigt att äta nått nu, så får vänta tills min musli imorgon kl halv 8:P

Vart föresten så glad när max ringde nyss och sa att han redan saknade mig ^^ Inte ofta man får höra det..  gullsnygging<3




Kommentarer
Postat av: Ronja

Du kommer älska min proffstång! (den enda som funkar på mitt hår). En frisörtång för nästan 4000:- men det var det VÄRT! Två tjejer som bodde hos mig under Peace & Love-festivalen sa att de skulle gå under när de kom hem och tvingades använda sina "dåliga". Som de tyckte var bra innan de testade min.

2010-01-04 @ 00:01:18
URL: http://www.metrobloggen.se/traning
Postat av: sandra

:D Ja den måste jag få prova!

2010-01-04 @ 13:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0