Love is in the air, for sure!

Nu är det klippt! Asså jag har klippt mig eller frisören har klipp mig ;P
Jag ser faktist ingen skillnad men håret blir alltid så luftigt o skönt när man vart hos frissan ändå, så det är ju bra iaf =)

Max vart jätte fin fast hans lockar i nacken försvann ;^P

Hade tänkt ta kort på håret men har min kamera i mitt andra hem:S

Nu kom farbror Per hem till oss på varma mackor och lite diskution om deras prylar =)
Han ska sova hemma här på soffan inatt, så han kommer ju vakna när jag o pappa går upp imorgon (Vardagsrummet och köket sitter typ ihop) men men.

Tror jag börjar vid 7-halv8 imorgon så får lite sovmorgon, skönt!

Nu lyssnar jag jocke's spotify Relax/Love lista ^^ Jätte bra, jag blir kär när jag hör alla låtar o tänker på min bejbii^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0