Lovegame

Idag har vi bara varit hemma och mysigt ^^ Lr vi tog en sväng till vårat favorit ställe Coop forum förstås ;P haha

Igår kväll spelade vi Alfapet(lr va heter spelet egentligen?? haha) De va ganska roligt faktist, brukar inte spela sällskapsspel så ofta:)

Men spelade Yatzy idag föresten, jag vann med 97p mot Max's 95p ;) mohaha! Fast han sopade verkligen mig under mattan på Bomber man, så vi säger att vi har lika tur i spel och lika tur i kärlek ^^<3

Idag börjar "En annan del av Köping" igen :D Det är så bra!

Fick bilder på mitt rum utav Ronja idag, det sår jätte fint ut =D Jätte sött sminkbord som kommer användas riktigt mycket skulle jag tro^^


Snyggast!


Is i håret =O







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0