Maat orgasm!

Åt nyss en pastasallad med kykling och paramsan, otroligt god och otroooligt onyttig! Men eftersom ja ändå ska pröva på gymmet idag så gör det nog inte så jätte mkt.

Nu har jag kläder över hela glovet, gud hoppas jag får plats med de i gaderoberna xD Jorå et går nog, om det går nu lixom :P

Trodde verkligen inte att jag hade så många trosor , jag vart chockad! :O Hur många som hellst typ.
Använder inte alla nu för vill inte visa de för max, men nu när ja inte träffar honom kan ja nog ha på mig dom ;P haha

Aja ska återgå te packandet, för nu har jag börjat fått ett flow ;D



Kommentarer
Postat av: Ronja

Hahaha! =D Det låter som jag... En halv låda med trosor som bara duger hemma (sådär när ingen ser). Och den andra halvan med trosor som är OK att nån ser, om man tvingas visa underkläderna, typ i omklädningsrum på gymmet eller nå't... =D Och så har vi ett litet hörn (okej, jag erkänner, -en tvättpåse full!) med läckra -mer utmanande underkläder... Det har blivit mycket roligare med såna sen jag gick ner i vikt.... =O) Har du hittat "hänggarderober" eller likn. på IKEA nu?

2010-01-21 @ 12:58:21
Postat av: Sandra

Haha shit, då har du nog mer än mig xD! Ja det kan jag tänka mig, du lär ju ha fått en helt ny garderob nu när du vart så duktig att träna och gått ner i vikt :P

Jag har massa present kort på Gina som jag måste handla upp oxå, såg att ni hade den affären på kupolen;p hihi

2010-01-21 @ 13:09:13
Postat av: Jennifer

Sv: hah ja, jag bor i Kolbäck ;) jasså, okej, då vet man säkert vem han är :)



Tack så jättemycket!! :D

2010-01-22 @ 10:24:47
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0