Puke in her mouth

Kollar på Rasmus på luffen nu :D Åh va jag tycker om gamla barn filmer! De är ju 1000ggr så mycket bättre som alla de nya barnfilmerna som alla stackars små barn får kolla på nu för tiden.

Drygt jag måste tillbaka ikväll och städa ett dagis.. Men men

Idag ska iaf jag o masssk klippa oss, det behövs verkligen nu! Men vill fortfarande ha lika långt hår :P

Jag tycker faktist att Max passar i lite längre hår, han har en sån heet morgon frisyr då;) Så ge tusan i att låta Amy klippa dig för mycket! ;O

Felicia är hemma och är sjuk idag =/ När ja kom satt hon och åt frukost för hon skulle te skolan efter lovet.
 Hon frågade varför man mådde illa egentligen, och ja sa att att hon kanske hade ätit för lite lr för mycket.
Sen hoppade ja in i durschen och hörde från andra toan att hon delade sin frukost med toaletten ;S Stackars Aicilef.

Min SNYGGA lillasyster!^^ <3 Sminkade henne här om dagen, blåå=P


Kommentarer
Postat av: nathalie

sv:älskar också disney:) tack så mycket, du hade också en fin blogg:)

2010-01-07 @ 12:09:00
URL: http://ksew.devote.se
Postat av: max

haha vafan jag trode de va du på kortet :P

2010-01-07 @ 16:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0