Skoldag 1

Första dagen i skolan. Tuff, kommer blir tuffare..

När jag kom dit satt "alla" klasskompisar där redan och sen kom våran lärare och presenterade sig.

Vi gick in i sminksalen och valde varsin station som vi ska sminka vid. Sen så fick vi berätta lite snabbt om oss själva men det dröjde inte länge förens vi fick börja skriv o anteckna som tusan en massa grejor.

Vi fick lära oss lite mycket om baser och sen fick vi till och med börja sminka varandra första lektionen lixom!:O

Jag fick sitta modell när de andra kollade o skrev ner vad läraren gjorde.

Vi fick vääärsta stora sminkväskan!! Tung var den oxå, den går på hjul som tur är.. men man ska ta hem den efter varje dag.. så jag kan inte cykla till skolan, tror jag måste gå men då kanske väskan förstörs??!

Jag tycker det känns dumt att ta bussen men ska kolla upp hur den går iaf.. jag har ju börjat på gym enligt gym-kortet jag köpte, så då får jag ju träning :S :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske ska berätta varför du öste ut allt smink på golvet?! =P Även om JAG vet... ;o)

2010-01-25 @ 19:53:26
Postat av: Hanna

Fan, vad roligt! Vill också! =)

2010-01-25 @ 21:14:43
Postat av: max

Jäklar viken väska :D skönt att de va hjul men vafan man tycker ju att det borde finnas skåp å låsa in den i :S eller så kanske du kan låsa in de någon stanns på gymmet om de låg nära? :P lite synd om den går sönder som du säger när du släpar med den på vägarna, annars får du ta bussen de gör ju inget om de går bra :) puss puss

2010-01-25 @ 22:46:13
Postat av: soffipropp

My good! du måste sminka mig sen hihi :D öva alltså ;)

2010-01-26 @ 17:17:08
URL: http://sophie.jaxne.com
Postat av: Jane

det är ju ett sminkbord! Gud vad grejer! :)

2010-01-26 @ 21:28:25
Postat av: Erica

ja, undra om det kommer vara såhär mycket hela tiden eller om det bara är just nu i början :S de i förra gruppen sa att det var rätt jobbigt iaf... men man får väl göra det bästa av situationen och kämpa på helt enkelt och peppa varandra lite grann :) har du bestämt hur du ska göra i helgen än, om du ska följa med på modevisningen eller inte ? nu ska jag kasta mig i sängen oxå :) ses imorgon ! :)

2010-01-26 @ 22:21:18
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0