Städerska

Gudars va jag tycker det är tråkigt att inte ha något att göra! Eller jag har massor att göra men orkar inte det. Har iaf redan tvättat. Både hemma o på jobbet faktist.

Får oxå diska för alla elever varje dag, har inte deras föräldrar lärt de läsa just den här texten " DISKA EFTER DIG!" ? Ärsh det gör inget, det är ganska rofullt att stå still en stund:)

Jag är så nöjd över mig själv idag för jag tog tag i en sak som har varit ett problem på jobbet och löste det ^^

Mamma har sagt att man sak skriva upp det som man har blivit glad för under dagen:)

3 dagar kvar på jobbet, kommer sakna jobbkläderna, ser ungefär ut som de nedan..
i wish!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Haha! Jag har nog nån liknande, eller iaf svart klänning som du kan få låna... Dammvippa har jag också -sedan är det bara att köra på! =P

Skämt åsido, jag städar för fullt... Shakira löper ju så jag får torka blodfläckar varje dag nu -fast det borde inte vara många dagar till nu hoppas jag... =S Just nu är hon sådär jobbigt dryg och blir kåt bara man petar på henne! =/ Dessutom kommer hon inte ens ihåg vad hon heter verkar det som! Grrrr!

2010-01-19 @ 21:41:53
URL: http://www.metrobloggen.se/traning
Postat av: Sandra

Haha ja det låter toppen du xD



Vi hade en trosa på våran hund när hon löpte:P Fast det kanske bara går på små hundar^^

Ja vet, de blir helt knasiga och skiter i allt annat! Speciellt när man är ute och går, då ska det kissa o lukta överallt dubbelt så mkt! =P

2010-01-20 @ 09:57:55
Postat av: Ronja

Jo, det finns ju tikskydd även för större raser. Jättesmidigt att bara lägga i lite papper/trosskydd. MEN! Då måste hon ha krage på sig också, en sån där som man får hos veterinären om de har ett sår de in får slicka i. För annars plockar hon ur trosskyddet och äter upp det! =S Mysigt! och så blir hon såååå ynklig och det är såååå synd om henne om hon måste ha krage... =P

2010-01-20 @ 14:24:43
Postat av: Sandra

Haha nope inte så värst fresht ;O

Ne man ska inte låta de skämmas, de är så synd om de då.. sitter bara under bordet o inte vill visa sig. Nää nu längtar jag efter min lilla hund ^^

2010-01-20 @ 14:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0