Stanna en vecka till

Det blir att stanna i B-länge över den här helgen för vi ska vara med på en bröllopsvisning och förhoppningsvis få sminka någon modell :P

Jag längtar hem ganska så mycket faktist, så det va ju inte så roligt att få vänta tills nästa fredag innan man får åka hem.. :(
Men det blir nog roligt på visningen!

Skolan ta upp hela fritiden, får sitta i flera timmar med att skriva rent anteckningarna.. men det är ju därför jag har flyttat upp hit, just för att plugga. Men blir helt snurrig, är ju verkligen inte van vid sånt här. Men tyckte läraren sa att det blir lite bättre sen.

Inéz och Erika håller på att plocka undan efter den snabba skoldagen.

Nu ska jag göra iordning mig inför skolan.

Hade bäst!



Kommentarer
Postat av: Erica

håller med dig, man hinner inte med något annat. men det är ju självvalt egentligen ;P men lite intensivt är det ju.

förstår att du längtar hem, när du inte känner någon här och så... men det blir nog bra ska du se, det är ju trots allt bara 2,5 månad av ditt liv ;P

2010-01-27 @ 08:26:26
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Max

Ja det verkar vara mycket att plugga älskling. :/ men det är bara att plugga på, jag vet ju att du tycker om att vara lite ensam ibland å plugga i lugn och ro, så det bästa tipset jag kan ge dig för att få lite sånt är väll att antagligen stänga ding dörr å bara gosa ner dig i sängen med alla läxor :P hehehe :/ visst kanske det känns tråkigt å göra så men men tycker du ska göra så iaf så du får lite lugn o ro du får väll tänka på att skoltiden är typ mellan 9-16 så då får du vara lite osocial mot ronja :/ å sen får du ha roligt med ronja å hennes hund när du inte har läxor och så :) så det blir nog bra om du gör så bara du får ha de lite lugn å ro och plugga som en galning nu , ial de 2 första veckorna :) love you baby

2010-01-27 @ 11:13:48
Postat av: Ronja

Ja, du såg helt slut ut igår... =/

Jag kan givetvis inte ersätta varken Max eller dina föräldrar, men jag gör vad jag kan för du ska få det så bra som möjligt här i alla fall! Vill du hitta på något någon kväll så kan vi göra nåt kul, eller om du vill ta med nån klasskamrat hem, så går det bra. Känn dig som hemma! =)

2010-01-27 @ 11:14:48
URL: http://www.metrobloggen.se/traning
Postat av: Ronja

Max ---> Jag tog med henne till gymmet igår efter skolan och sedan fick hon plugga på kvällen. d.v.s. sminka mig innan kvällskursen och sedan kunde hon plugga i ro medan jag läste Italienska inne i stan.

2010-01-27 @ 11:18:07
Postat av: Feliciaaaaaaa (AkA Abc!)

Kommer bli göhra bra ska du se Syster min, du kommer snart komma in i pluggadet och så kommer det bara flyta på! Tänker på dig ska du veta! Puss<3

2010-01-27 @ 11:32:49
URL: http://judasvotarys.devote.se
Postat av: Jane

Jag tycker det låter som du kommer att ha en rolig utbildning med goa klasskompisar,tänk vad kul att få vara med om bröllopsvisning.Det blir lite av en fest.:)Se det så och ha roligt!

2010-01-29 @ 10:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0