Kupolen no more oskuld

Alla är så trevliga här i borlänge! Buss chaförerna hälsar så glatt och idag slapp jag betala för jag hade så mycket i händerna (två väskor varav en min gigantiska sminkväska).

Skulle hjäpla ronja hämta en tv men när killen skulle bära ner tv för trappan så tappade ha den, och bang så gick itne den att använda någe mer, men han var ändå positiv och sa att det va ödet.

Men asså alla är så snälla.
När man ska gå över övergångställen stannar alla bilar, även fast man är långt från att gå över :P Jag har till och med börja vinka till bilarna då :D haha

Var hemma hos Erika idag, vi gjorde läxan genom att sminka varandra ^^ Sedan åkte vi till kupolen :) Fick svindel när jag kollade upp i taket! =D
Köpte ett par leggings, de kostade lika mycket som jeans :S Tajta som feaan, får se om de får flytta in i min gaderob;p

Nu blire plugg igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du ser! Borlänge är en BRA stad! =D

Däremo är inte alla människor lika snälla mot ensama tjejer sent på fredag/lördag-kvällar... =S

Lite synd med TV:n, men jag håller utkik... ;o)

2010-01-31 @ 23:10:56
Postat av: Jane

Vad glad man kan bli av trevligt bemötande,de kan rädda en hel dag! Fram för fler trevliga och omtänksamma medmänniskor!!! KRAAAAAM till alla!

2010-02-01 @ 13:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0