24månader

Idag har jag och min älskling varit tillsammans i 2år !

Det hade jag verkligen inte trott att det skulle bli så första gången jag träffade honom. Vi började prata på msn i september 07 och snackade lite till och från. Jag tyckte han va konstig. Han tog bort mig på msn. Men när jag skulle sova över hos Sophie en helg så började vi snacka med honom, vi va skit fjantiga(gud så pinsamt!) skickade ljud klipp o fulade oss i webcamen haha :P Sen var det inte så mycket mer med det.
När jag va och praktiserade på strömsholms djursjukhus fick jag ett sms utav Max men struntade i att svara, jag hade redan fullt upp haha. Sen vart det msn igen när jag kom hem därifrån sen så sågs vi på krogen.
Kom ihåg att jag o Sophie såg han på långt håll, vi dansade och han stod och snackade med någon vid dörren. Så jag tog mod till mig och skule gå fram men vågade inte så skyndade mig ut, men sophie sa något till honom tror jag:P

Sen träffades vi iaf och han bjöd mig på en drink så vi satte oss i ett bord, han satt på min fotöljs rygg. Sen kom en brud som han snackade med hur länge som hellst så jag tänkte gå där ifrån. Men sen vart det att vi dansade lite.
Jag va nog rätt på.. ;S Sista dansen : Lejonkungen som vi dansade tryckare till ^^
Jag skulle sova hemma hos Sophie så vi gick mot norr och max följde med en bit på vägen, han trodde vell han skulle få följa med hem ;p

På söndagen fick jag ettt sms när jag var ute och gick med mamma, felicia o tözen i rynninge, han ville att vi skulle spela biljard.. men ja kände mig så osnygg o orkade inte sminka mig på en söndag haha:P

Några dagar senare hyrde vi en film(zombi film såklart ;p fast den sög!) och åkte hem till honom. Påvägen dit sa han att hans mormor bodde hemma hos honom o hans mamma och hon gick runt naken helatiden, och jag gick på det haha men jag såg ju inte henne där när jag kom dit iaf xP
Vi satt långt ifrån varandra under hela filmen o små klagade lite på filmen hehe. När den va slut frågade jag om busstid tabell men då sa max "ingen tjej åker buss hemifrån mig, jag skjutsar hem dig"typ..
Haha herregud jag skulle kunna skriva hur länge som hellst! :D Men  det va så det började iaf ^^<3

Det känns som om jag fortfarande nyförälskad, blir dö glad när jag tänker på honom o vill bara vara nära helatiden, stackarn jag måste vara skit jobbig haha;p




Kommentarer
Postat av: Sophie

åh att du kommer ihåg allt!!

2010-05-20 @ 18:42:46
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0