Dripp dropp

Nää det här vädret går jag inte med på! Kan ju knappt gå ut med hunden. Man blir blöt o fryser. Va nyss ute med henne och nu har jag borstat tissingarna och krypt ner i sängen:P

Vart nöjd med bal makeupen :) Var där lite mer än 1timme, det va lösögonfransarna som tog tid.. provade hennes lim först o det gick inte så bra ;p

Imorgon blir en vanlig dag förhoppingsvis, orkar inte med mer krångel. Hoppas de inte vill att jag ska jobba i helgen, jag kommer inte orka. och nästa helg har vi precis flyttat in i lgh så då vill ja nog inte heller jobba, men vi får se vad som händer.

Jag vill ha mera Lost!! Ska se om jag får svar från några på blocket, bara 150kr för en säsong (Y)


Det var ju sommar några dagar iaf, nu är det typ höst ute


Kommentarer
Postat av: mamma

Vi hjälper till med flytten.Du kan inte hinna med att jobba oxå gumman du måste säga att du ska flytta!Vad kul med sminkningen för dej.Du får gärna sminka mej på lördag :)pussåkram

2010-05-27 @ 08:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0