Fågel influensa

Va konstiga alla fåglar är nu..

Varje morgon kl halv5 när jag åker till jobbet får jag tvärnita eller väja för fågel jävlar som vägrar att flytta på sig:S! Jag vill ju inte döda någon lixom.. Och ja veeeeet att de brukar flytta på sin men inte de här faktist. Höns hjärnor är va de är helt enkelt:P

På en refug intill rondellen i Västhaga ruvar en fiskmås, asså skit nära alla bilar. Tänk när hennes ägg kläcks, ungarana kommer ju att bli överkörda :( Kunde den inte hitta ett bättre ställe att bygga bo på haha:S Finns ju miljontals fina mkt bättre ställen, vid någon fin sjö kasnke?? Men neej bland avgaser och oljud, där passade det visst bra xS knaas-mås!



Nu har vi ätit, och hejåhå va mätt jag vart, MEN sugen på godis=S Mee want some! kanske kanske går o köper lite(A)hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0