Food

Skulle ha jobbat ikväll, men får vell ta att dra upp mig imorgon kl 04.20 ist ...-.- Attans att jag är så bra på att skjuta upp saker!

Har lagat mat 2ggr idag :P Har bestämt mig för att börja laga mat hemma så jag lär mig tills vi flyttar.. ja är rätt bra redan (tycker jag själv) ;P

Man tröttnar aldrig på AFV det är så roligt :P Men det kankse är för det alltid är nya klipp haha..:P

Mazz kommer hit o joinar mig för pappa ska te madde o aicilef kommer hem runt 9 och jag gillar inte att vara ensam (A) ^^

Åh såg att det kommit en ny Polly påse :D Med smultron och jordgubbe smak och vit och mjökl choklad, det blire nog i helgen ;p

Pappa fixar min bike nu så slipper köpa en ny, han är så händig! Thanks dadiii(K)




Kommentarer
Postat av: Lollo

Skitbra att du får cykel iallafall när det inte fanns nån på mässan. :)



SÅ jäkla duktig vet jag inte om jag är Sandra, jag bara gör det jag måste :P Haha.... Kram!

2010-05-04 @ 19:39:03
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: amra

kika in min blogg (:

2010-05-13 @ 17:29:58
URL: http://amraahmetovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0