Fullt upp

Ännu jobbigare dag på jobbet, inte fysiskt jobbig utan jag fick massa skit för igår när chefen sa till mig att ta ett till jobb i glanshammar.. jag hade redan en full dag, 6ställen att gå till och fick då ett 7de. Så hon sa att jag skulle ta några ställen idag ist. Och idag ringde 2st kunder och undrade varför ja inte gjort mitt jobb(!).. Jo för att jag blev tillsagd så.. men chefen ringde till mig och frågade varför jag inte gjort det...! Aja det löste sig, men jag vill ju inte bli oomtyckt för att jag blir tillsagd att göra något annat mot vad jag egentligen ska göra.

På en lite kort rast innan sista stället så lämnade mamma tözen till mig så ja fick gå och lämna henne i bilen en stund innan jag slutade, ursch så blöt hon var:S:p

Ska iväg och jobba(den här gången med makeup:D) snart, ska bli skoj=p Men måste ut med hunden först och sen platta håret om det tjänar någonting till i det här vädret..


Jag och Max på tandemcyleln xD haha fy vad jag skämdes!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det är inte ditt fel att dom inte får städat vad struligt de verkar vara.Vilken fin sommarbild!

2010-05-25 @ 18:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0