Fylle chaffis

Jobbig kväll/natt igår..

Jag och pappa kollade på gotzilla och somnade båda i soffan vid halv11 haha^^ Sen ringde Max vid halv1 och ville bli hämtad mitt ute i skogen nån stans. Så yrvaken hoppade jag in i bilen och hittade rätt efter lite hjälp av Erik, Max beskrivning fattade jag ingenting av haha xS. Jaja då var kl 1 när vi åkte ifrån skogen och kl1 skulle mamma o magnus bli hämtade, så då åkte vi till dom och väntade en stund och ringde hundratjugoelva ggr!! Men mitt lilla blåbär mådde illa så vi åkte hem igen o la oss. Precis då hörde mamma av sig o ville bli hämtad så fick åka tebax och sen skjutsa de till deras hus i skogen.
Kom hem kl03 (när solen började ljusa upp himelen igen) och hade kommit in i andra andningen lr va det kallas, för jag hade sjungit o poppat musik påvägen hem hehe(A) Men somnade efter en stund iaf. Max hade däckat så skulle kunna slå till honom utan att han skulle vaknat, så snarkade han oxå hahah gullis.

Mors dag idag:) Mamma fick en bukett fina rosa o vita blommor som hon vart glad för ^^ Sen så ska jag ge henne en makeup rådgiving oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0