Gillar inte ensamhet

Vaknade innan 7 idag och gick upp och kollade på barnprogram hihi. Sen tog vi emd mina flytt kartonger till lägenheten och jag fixade med köket, ställde in tallrikar, glas och massa i skåpen:) Och Max gjorde målar grejer i vardagsrummet och sovrummet:P

Han ska på fest ikväll, ute i kvinnerstas skogar nån stanns.. den lilla bonden, hur ska han klara av stats livet ;)?

Skjutsade mamma o Magnus till ett bröllop och ska hämta dom inatt.
Fram tills dess vette fan va jag ska göra.. Sophie va upptagen:/ Men blir vell att sitta vid datorn o glo på tv med pappa. Han ska göra kyckling tacos ^^ mumms! Men klockan är ju för tusan bara 5, boooring!!


Åsk väder påväg till mamma.

Rusk väder här hemma nyss, det vart jätte mörk.

Grrr ;)

Nä nu ska jag kolla på MTV's Made lr nått:)


Ha en rolig/trevlig/skönt/awesome kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0