Gottgottigottgott

Idag va vi på stan en sväng och åt på burger king :)
Jag köpte några örhängen, ett par solglasögon och en t-shirt :P

Ikväll bilre att kolla på skräckfilm, en som jag sagt på allvar att jag inte ska se.. men jag verkar itne ha något val nu:S Så det blir paranormal activity(stavning:P) Ursch å fy! Får kolla ner i chips(sourecream pepper) o godis(naturgodis) skålen helatiden ist ^^ hihi

Här är min lilla neeerd i platt o ostylat hår ;O, töööt!

Äger nu ett par gråa mjukisbyxor haha, skit hett ;) Men sköna som tusan :D!

Ha en super bra o mysig lördag kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ett par till mysbyxor jag har ju sagt att vi har shyssta.Lördagsshopping är så kul o mysigt! Ta nu fram stora kudden när filmen börjar ;) Pussåkram

2010-05-08 @ 20:59:55
Postat av: Erica

tack sandra ! :) det fick bli nr 2 ändå :)

2010-05-08 @ 23:59:51
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Sophie :D

Åh då kan vi ha gråa mjukisar o de rosa genomskinnliga linnena samtidigt nån dag haha :D

2010-05-11 @ 20:47:00
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0