Grabben

Grabben i graven brevid på tv nu, tycker den mest är deprimerande och den där tjejen är så ....! Hon blir ju bara sur helatiden o hon har inget smink, haha bort med na!

Idag ska Max på arbetsinterjuv i kumla på en måleri butik. Bara tjejer som jobbar där så ja är inte helt pepp på att han ska börja där. Han verkade inte så intresserad, hoppas det inte är pga att jag sa nått om det, för jag tycker verkligen att han ska göra det han vill göra. Kan inte hjälpa att jag är så svartsjuk, skit jobbigt! Men vem skulle inte vilja ha min snygging lixom, det är bäst att man är på sin vakt ;p!

Igår var jag, Sophie och Micke ute och gick på norr ^^ skit mysigt, jag älskar att gå på promenader när det är så fint väder. Man bara går och pratar om allting, har skoj och får motion samtidigt (Y). Vi gick längs svartån tror jag och solen skinde så man fick kisa och nästan ta av sig lite :P


Valborgs bild:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0