Längtar

De va svårt att gå upp ur sängen idag, ville bara ligga kvar o mysa^^ Men när jag väl gått upp äre inga problem, va på 6st ställen idag tror jag, många upp och ner i trappor. Sen när jag kom hem tog jag en springrunda i spåret, duktigt tycker ja allt hehe;p

Fick ledigt 2 veckor i sommar :D Då jag jag fiska, bada o sola(förhoppningsvis) i bengan =D Underbart!

Snart kommer min lilla Snoffi-fiii hit hihi får se va vi ska hitta på =P Måste nog iaf åka till Onoff och lämna in min fortfarande trasiga mobil.. om den inte fungerar denna gång så får jag en ny tror jag :) Men lite drygt ändå.

Nu ligger min lilla söta siss i soffan som en köttbulle o snozar ^^ Så söt!



Kommentarer
Postat av: mamma

Trappträning är kanonbra.Jag har bara varit ute 2ggr ska springa varannan dag nu(hoppas jag) kram

2010-05-04 @ 08:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0