Ledig imorgon!

Vart tog den varma fina sköna solen vägen??
Det va så fint i morse när jag åkte till jobbet hade solen precis börjat sin dagliga resa upp på hilmen^^ Fåglarna kvittrade o igelkottarna sprang runt o kottade sig hihi.

Idag blire iaf att jobba kväll! Börjar runt 18, så får vell försöka underhålla mig tills dess. Kanske kolla på någon film:)

Ledig imorgon så skönt!:P Jo mamma, det blir en plåting i karlslund(tror jag) imorgon eftermiddag. Samma fotograf som plåtade Aicilef. Ska försöka hitta på något att ha på mig :S Tror att det blir en guld/grön makeup iaf =P


Mm-mm negerboll!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Herregud! Skulle jag aldrig klara av! :O Då lär du ju hållas sysselsatt så du inte somnar ;)

Jag ska nog få åka bil, moppe och cykla tror jag :P

2010-05-12 @ 15:50:28
URL: http://hannaulander.blogg.se/
Postat av: Lollo

ÅH vad gott!!!! :D

2010-05-12 @ 17:03:20
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0