Nisse

Heej bloggen!

Lyssnar och kollar på MTV nu, och jag förstår verkligen inte hur man kan tycka att den låten Alore on danse är bra?? Stör min as mycket på den där jäkla tutan och att det inte är på svenska lr engelska.. ne ursch!

När jag vaknade imorse så låg Tözen tätt intill mig vid min mage(jag låg på sidan). Vad jag vart glad, hon brukar alltid ligga vid fötterna på mig:) Så med glädje i kroppen var det lättare att stiga upp.

Felicia ha gett sig av till en festival i skåne, och kommer hem på söndag, hon är knas:P! Och var försiktig som mormor alltid säger =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Tözen är så go man blir så glad av henne.Vad de gäller din syster så hoppas jag hon sköter sej för jag är orolig att något ska hända henne.Pussåkram

2010-05-27 @ 08:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0