No cookie

Halli hallå!

Känner mig seg idag o lite sådär så man lätt blir ledsen.. jobbigt:S

Vi skulle åka in te stan bara för att fika, men vart igen fika... som vanligt, jag får aldrig någon fika! ;'( Ja tycker det är så mysigt att typ gå till Hälls o äta nån lite god bakelse med saft och bara mysa. Verkligen inte samma sak som att fika hemma.
Jaja åt iaf kebab som jag längtat efter, men ja va inte hungrig.

Och nu är den där förbannade fotbollen igen, hur kan det vara så roligt?!


Haha ja ni förstår vilket humör jag är på idag, kasnke ingen ide att fortsätta skriva:P

Föresten så hatar jag att känna mig mätt! Iaf när man har gått över "behagligt mätt så man skulle kuna äta lite mer känslan" Känner mig ju bara äcklig då. Och så känner ja mig om helgerna, för då äter ja ju heeelatiden, hinner inte bli hungrig:S Men ädå så äter jag massa skit! Inte så kul när jag vart duktig alla andra dagarna i veckan o sprungit, då blire ju +-0...





Kommentarer
Postat av: mamma

Ät bara till du blir mätt och ta inte om ,ät frukt och dippa grönsaker som är så gott när du blir sugen och nötter är bra,och gott.Du skulle ha kommit hit så kunde vi gått en runda i naturen och plocka murkler.Jag gick en sväng till efter jag mms a till dej och hitta ännumera :) Pussåkram

2010-05-09 @ 19:45:44
Postat av: Lollo

Sandra, vi kan gå och fika nån dag! Säg bara till :) Eller så tar vi det nästa gång, istället för mat :D



Hoppas det känns bättre idag, inget kul att vara nere :/ Kram!

2010-05-10 @ 10:16:42
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0