Old memoris

Idag när jag stod och tvättade på jobbet var det någon sa sa "hej" så jag vände mig om och där stod en tjej med långt ljust hår, "hej" sa jag och väntade på att hon skulle säga något mer. "Heter du Sandra?", "-Ja" , "Känner du inte igen mig? Thea". OMG vad hon hade blivit stor:D! Det är min förra låtsas syster som vi bodde ihop med i 3år typ. Skit roligt att hon kom fram och sa hej:P Hon är visst 14år nu, jag var 11 när pappa vart tsm med hennes mamma och då gick hon på dagis o var världens sötaste lilla unge^^ Jag lärde henne att smimma och cykla hihi. Har inte sett henne på flera år, men tänk att jag inte kände igen henne förens hon sa vem hon va:O:P

Sen träffade jag Tina(moster) och Fredrik, det gjorde jag igår med. Dom kommer man nog att stöta på lite titt som tätt nu när vi snart blir grannar:)

Och sen såg jag min gamla NO lärare Gunnar, har inte sett honom sen jag slutade 9an. Är med i en grupp på facebook om honom ;p haha Han va så cool lugn hela tiden:P

Nu väntar jag på min älskling=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0