Po0oOotatis

Strul med nycken idaG med, men nu är det fixat:) Skönt, så drygt annars!

Har skaltat lite potatis som står o kockar på spisen nu, blir att äta potatis o inlaggd skinka(om det heter så:P)

Är osäker på om det blir våruset nu.. mamma ska ju inte vara med, och då är ja inte alls nått pepp på attt vara med. Jag kan ju ut o springa ändå =)

Fick för mig att sminka mig till en docka när jag kom hem hahah, men det vart skit fult så lägger inte ens upp nån bild xP


Tulpan på baksidan ^^


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad snygg bilden blev du borde bli fotograf! Burkskinka och potatis de är gott! Vi ska äta murkelsås och pasta idag,kanske får vi besök av Hasse han var i Västerås o jobba.Pussåkram

2010-05-10 @ 16:05:54
Postat av: Lollo

Va, vill ju se Dock-Sandra XD Burkskinka heter ju Spamm, det vet alla som gillar Monty Python, haha :D "Spamm, spamm, spamm..."

2010-05-10 @ 18:32:04
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0