Regn

Idag är det plåting ute i det "fina" vädret ;S Jag har suttit och sminkat mig i lite mer än 2 timmar typ och jag antar att regnet nog kommer förstöra det på några sekunder.. men men kan bli fränt :P

Vart ingen grön sminkning utan blå, blå tycker ja egentligen inte om så jätte mycket om men nu har jag mörk blå och det vart snyggt(Y)!

Ska iväg om en timme och tills dess ska jag fortsätta att lyssna på 80-tals klassiker och sitta vid datorn o ta det lugnt :)

Pappa sa att han ska sälja volvon som jag använder hela tiden:S Så jag blir bil lös ;'( Blir att cykla, tur att vi snart bor i stan :)

Idag flyger kristus upp till himlen för 2010 gången? haha. flyg försiktigt och akta alla flygplan påvägen upp!;P



Ha´t!

Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHAHA bra sagt Sandra, jag instämmer, flyg försiktigt kristus, ses igen om ett år XD

2010-05-13 @ 12:31:36
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: max

no NOT THE CAR! jätte fin sminking älskling :)

2010-05-13 @ 12:35:19
Postat av: virr

Akta askmolnet heter det!!! :D Va ska ni flytta?

2010-05-13 @ 13:28:06
Postat av: mamma

Vad snygg du är!!

2010-05-13 @ 18:58:34
Postat av: Sophie

Skit snygg sminkning!!!!!

2010-05-13 @ 20:40:17
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0