Skandal låt

HAHAH..! Fan va arg jag blir på svenska folket som röstade fram Anna till euro vision, hon sög ju verkligen!
Och tack vare det så blev vi inte äns medtagna till tävligen..

Hur kunde folk tro att det skulle gå bra för henne?? Usch hämsk låt och ännu hemskare röst!

Idag är der fredag:D Har varit en lite längre vecka än vanligt känns det som. Men nu är mitt vikariat slut, så får se vart det blir att jobba här näst. Är ledig måndag o tisdag nästa vecka och jobbar på aspholmen ons,tors o fredag.. så missar nog Amandas student :/ Ska kolla upp om jag kan börja tidigt på morgon så ja kan sluta skapligt.

Va roligt det va att se lägenheten igår:P Då var det lättare att se vikka tapeter man ska ha o så:)
Jag trodde inte jag hade bestämt någonting om färger o saker typ, men tydligen så hade jag nästan bestämt allt xO hahah, hade inte märkt det. Men om Max inte säger nått eller inte säger imot äre ju inte mitt fel ;P

Får se om det blir kvinnersta dagarna imorgon med Sophie:P Om jag hinner, vi ska vell köpa massa saker till lgh och pillla lite.


Vi 2007 xD haha

Va vi va busiga på Kvinnersta (A) Saknar den tiden som FAAN!

Sindy & Linda goes goat! haha Kvinnersta dagarna (08 eller 07) :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0