Solnedgång

Idag kronglade det lite med nycklar på jobbet.. men det löste sig, som tur var inga elever på skolan ja städer idag :) hade tur!

Lunchade med mamma på SalladIn förut :P Vart en kyckling sallad , såklart man vågar ju inte ta ett osäkert kort ;O

Nu har jag suttit och sminkat mig ett tag , så skoj :P Det fick bli en röd sminkning eftersom jag hade ett rött linne :)

Jag la en aprikos färgad lockskugga, en röd globskugga och en mörkröd intensitetskugga. La även lite gul skugga i ögonvrån. Och eyliner med vinge till:)

Ikväll ska jag umgås med älsk, sen skulle vi nog kanske hem till Jocke o Lollo när de slutar kl 9, blir vell redbull så jag orkar vara vaken haha;O



Ha mycket fredags myyys nu! =D

Kommentarer
Postat av: max

jätte fint älskling :) men då kan man komma över närsomhelst då ;P jag får höra av mig om någon timma då ;P hihi

2010-05-07 @ 16:30:58
Postat av: Lollo

Det var jättesnyggt Sandra! :D

2010-05-08 @ 17:10:18
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Sophie

Snyggt! :D

2010-05-11 @ 20:45:08
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0