Solning

Asså fanta va jobbigt att det är en sån insyn till grannarna, vi har inget staket lr häck just nu, så inte så kul att ligga och sola.. jag brukar göra det i string och lite halv toppless, men det kan ja ju inte göra nu! Får vell vara blek då, lr solarium ;p

När ja va ute med Nizze nyss så hittade hon en fågel unge. Jag gick före henne o hon gick som vanligt lös. Jag hörde ett himla skrikande från nån fågel och vände mig om, då stod hon o försiktigt nosade lite på en bjöktrast unge:P Morsan va as pisst och dök ner flera gånger o skrek. Så vi gick vidare med en gång:)

Bytte till ett skit snyggt tema på mobilen, "pink flower" heter det och är lila med massa blommor:P
Hittade temat här : http://themes.modopo.com/most_popular.php?language=se&m=70 super enkelt att fixa till mobilen o snyggt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0