Sunnyday

Va roligt jag ska ha det nu i lite mer än 90 min.. det är fotboll på tv så jag får underhålla mig själv en stund. Hatar fotboll!

Idag va jag o max på Öbykulle och skulle kolla på alla ormar, vi såg bara 1 och några små ödlor :S Men bra det för jag är så himla rädd :P

Sen träffade vi Jocke på m-berg och gick runt där lite :) De åt bakad potatis och jag tog en vanilj muffins^^

Valborg var skoj:) Skulle ha förfest hos Karro men när ja kom dit sa de att vi skulle dra till varberga hem till patrik på förfest, så hopp på en buss o virra runt i varberga en stund innan vi hittade rätt:P Där dansade vi till "My name is Inga and im from sweden(8)" haha sämstaste låten! Alla från förfesten följde med hem till Jocke sen där vi sjung singstar sen är minnet blankt typ ;p haha naae.


Nu kom felicia o hennes gang hem från korv grilling i brunnsparken! Så mysigt det lät^^


Åh ja är så kär i min ring! hihi

Vi ska hem till Lollo och Jocke sen på tacos =P Trevlans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0