Hakuna Matata

En helt ny värld(8) Sophie gjorde en ny playlist på min spotify, Disney :D^^

Va lite stressigt på jobbet för parkeringen gick ut för tidigt som jag trodde jag skulle hinna till :S Men hann som tur va men hann inte med allt jag ville göra på jobbet.. får göra det imorgon:)

Nu har jag gett mig fasiken på att jag ska klara av att göra fiskpanetter! Är inte så jätte hungrig så kan ha plattan på svag värme;p De brukar alltid bli brända(hel svarta) och is kalla i mitten xP Jag har inte så bra tålamod(A)

Naaastvengaaaaa banabiii chivovva, injaimnaja..(8) En värld full av liv var det där, fatta du vell?? ;D

Yes jag lyckades med fiskpinnarna :D De vart perfa! hihi. En till rätt att pricka av från "mat jag måste lära mig att laga listan"




Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHAHA XD SÅ jäkla snygg imitation av introt till Lejonkungen! :D

2010-05-18 @ 11:36:28
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Mamma

Grattis till 2år med din älskling!

2010-05-19 @ 07:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0