Crusing tripp

Sophie kom till mig kl 19 igår och då bestämde vi va vi skulle ha på oss, vi ville känna oss sexiga(gör ju inte det direkt i veckorna när man har jobb kläderna o är äcklig) så vi satte påp oss varsin svart kort kjol och ett rosa linne, så vi såg likadana ut typ ;p Sen drog vi iväg till Linde.

Men det va inget drag där så vi bestämde oss för att dra till Kristinehamn på engång istället. Såg på kartan att det fanns en liten väg imellan Nora o Karlskoga så den tog vi, det tog rätt så lång tid xP Men vi stannade ju två gånger på vägen.
Hittade en liten grus väg som vi körde upp på, det va skit scary, känndes som vi skulle bli mördade o att någon kollade på oss när vi klev ur bilen för att knäppa lite kort(som vart rätt bra faktist ;))

Väl i K-hamn så vare fullt drag och nästan bara ungdommar, eller ja ivåran ålder o så:P
Kännde igen massa folk ifrån kvinnersta o från Örebro:)

Sophie va hungrig så vi gick in på McDonkan och före oss i kön stod 3st cp fjortisar som glodde som FAN på oss. De pratade högt till varande om oss, typ "asså hur kan man se ut sådär, ser ni??" jag började koka innombords och sa högt till Sophie "Stackars små barn, tänkt att det finns sånna människor". Och när vi gick ut ur donkan sa jag något dumt högt(A) Vart så förbannad!
Det roliga va att vi såg dom på crusingen senare och dom såg oss"-kolla där är hon" sa de om Sophie när vi åkte förbi, då visade jag o Fi långfingret och såg coola ut o trampade gasen i botten, fan va det kändes härligt:D Payback bitches!!

Va ensam hemma när jag kom hem igår natt, ogilla! Tände överallt o gjorde iordning mig för kvällen jätte fort. När jag krypt ner i sängen o släckt, började någonting prassla lite brevid sängen! Usch jag låg hel still o tänkte att det var nog mina kläder som låg på nån påse lr nått.. men ljudet försvann och jag somande ganska så fort:P

 
Glömde skriva att vi satte på oss leggings o jag en tjocktröja när vi kom fram(så det är lugnt);P haha


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad ni är roliga go for it girls! <3

2010-05-23 @ 14:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0