Dagbok

Åh fick en sån skön(fast hård o ond) massage utav siss ^^ Hon är så snäll<3! Precis vad jag behövde, hade så ont i axlarna och nacken.

Jag va nyss ute o sprang ett varv i spåret oxå, jag gav mig tusan på att jag skulle görat så då tvinga jag ut mig själv, de är så man får göra helt enkelt!:P

Läste i min dagbok igår, himla spännande hihi:P Fick reda på ett o annat jag hade glömt, tex att min bästis på mellanstadiet inte va den snällaste o så.. :S! Första gången jag skrev i den gick jag i 1an på lågstadiet ^^ sen har jag skrivit lite varje år, och uppdaterade den igen nu =P


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag skrev dagbok hela mellanstadiet, varje dag :P Har den sparad i en låda nånstans. :)



Fasen vad lyx med massage! :D

2010-05-05 @ 21:41:33
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad kul att du sparat dagboken,fortsätt skriva det är bra att skriva av sej och att "vad gör mej glad" Tänk vad bra det är att ha en sån toppen syrra! Pussåkram

2010-05-06 @ 08:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0