What's up? Mycket!

Heej bloggen!
Igår tänkte jag skriva men vart avbruten när Max kom och tog datorn ifrån mig, tjiv;O

När jag ätit något med mycket socker i( det här fallet sylt igår) så börjar mmin kropp att skrika efter sötsaker hela dagen! Kan knappt motstå, och då hjälper det inte om man tar en frukt för att få bort suget:S

Idag vart jag super sugen på en macka även fast jag var proppis efter att ätit mycket mat.. så fick ge med mig o ta en macka då.. haha:P Va dum kroppen är ibland! Det blir nog att äta pizza i helgen, har varit så sugen på det hela veckan nu=)

Nu är Max och träffar mäklaren o får nycklarna till lägenheten =D iiih finaly, va roligt! :D
Så vi ska dit och kika efter jobbet sen ^^

Idag ska jag sminka kusin Amanda och hennes kompis som ska på bal idag:)

Sen borde jag få reda på om jag får jobba nästa vecka med.. i hope so! Så länge på de här ställerna som möjligt tack.

Nu ser det inte fint ut här på baksidan, men det kommer bli kanon bra när det är klart:P Jag vill kunna sola -.- jädrans grannar! Om det inte bodde en gubbe snett över så hade jag nog inga problem med att sätta på mig bikini o lägga mig på gräsmattan.. men det får va nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0