Makeup : Endless baby green

Hmm vad ska man slänga ihop för mat idag..? Kanske köpa nån snabbmat.. ska kika om det finns nått i frysen först:) Men Ikea mat vore ju inte helt fel heller ;p

Va rätt duktig i helgen,, åt inte allt för mycket onyttigt. Det vart hmm.. Popcorn, naturgodis(bara några med choklad på), kladdkaka, pepparkakor, mer popcorn.. men inget godis eller chips :D Får se hur jag gör den här helgen om jag ska vara ännu duktigare eller tvärtom;p
Jag är fortfarande as party sugeeeen! Men det är vell inte så många som går ut i januari när man inte har så mycket pengar efter mellandags reorna=P


Igår fick jag mitt nya mineral puder ifrån Tikei :D Nu går basen ännu fortare att göra och ser ännu naturligare ut, det är great! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja lite så är det väl. men sen tror jag man fått utlopp för det lite mer oxå kanske :)



ja jag såg det ! jag vill oxå ha den ! men jag såg att det stod någonstans att gamla elever skulle få köpa den till ett billigare pris bara :S fusk !

2011-01-11 @ 23:18:00
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0