Aaah

Lyssnar på Absolute Chirstmas(L) ^^


Ja slapp gå på lagmötat idag, va skönt.. det blir så stressigt om ja ska gå på det och sen passa lunch rasterna på alla ställen.

Så jobbigt att vara på ett speciellt ställe nu, alla ska verkligen snacka med mig där och idag var det tex två st som ville att jag skulle komma hem till dom(kanske sa det på skämt men ändå):S Och visst är det smickrande att de säger snälla saker men jag jobbar och är heeelt ointresserad så LÅT MIG VARA!! Skönt att ja bara är där 1gång i veckan typ:)

Fick recept på marknads nogaut utav lärarna där idag föresten :D De va jätte goda när jag fick smaka för nån vecka sen:P Vet att Max älskar det så får försöka mig på att göra det åt honom nån dag^^

Ååååh nu spelas "tänd ett ljus" :D





Kommentarer
Postat av: max

mmmm NOUGAT!! :P <3

2009-12-07 @ 17:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0