Brrrrr

Idag vare kallt ute!

Max och jag gick lite på stan när han slutade. Han hittade två skit niicea t-shirt's, men guld o silver tryck:P

Stackars älskling, hans mobil är sönder och han får tebax den om ca 3veckor lr mer, igår fick hans dator virus och vart helt cp och idag gick bilen sönder så den är inne på lagning nu =/ Snart går vell hans Playstation sönder oxå..

Imorgon ska jag börja vid 5.. jag är inte kloook! men det känns bäst så, för då är det tomt på folk  det gillar jag:)

Har bara en julklapp till Felicia kvar nu.. hmm va ska ja hitta på??


Kommentarer
Postat av: Virre

fan vore väll bättre om hans playstation gick sönder eller vad säger du? :P fyfan vad jobbigt att allt är sönder :( men ibland har man den oturen...



Vad får jag för julklapp:D

2009-12-21 @ 18:53:01
Postat av: Sandra

Haha nja, för nu har han börjat spela ett spel på dator ist ;S Och skaffat sing star till Ps så det är rätt Ok nu ;D



Mohaha! ;)

2009-12-22 @ 09:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0