Dan före dan före doppar dan

Yes yes it is! Det är nu man ska peppa med jullåtar och känna sig stressad, för alla julklappar är inte köpta än eller hur?

Jag slipper min feja imorgon, så blir en kort dag :D

Ska visst köpa en random julklapp för ca 100kr som någon ska få hemma hos farmor.. Det va ett bra förslag tycker jag, att alla köper ett paket som vem som hellst får isf att alla köper en till varje person typ.

Gud va gulligt, Jim Carry friade till sin flickvän i Ellen's show.. trodde man, men det va bara feejk va sur jag vart haha :P Det va repris från dec -08 som gick nyss på tv, så ingen nyhet precis.

Nu vet jag vad ja ska köpa för kamera iaf:P hihi en Sony Cybershot DSC-W180 tror jag =)

Kommentarer
Postat av: Neli

Va fin blogg du har :)

2009-12-22 @ 18:09:02
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: Neli

Hehe tack så jättemycket :)

2009-12-22 @ 19:15:14
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: virää

Den kameran har bara 3gånger zoom, och ingen bildstabilisator. :(

Men de verkar bra i övrigt till ett vettigt pris 1150 på nätet :)

2009-12-23 @ 01:57:41
Postat av: Sandra

Oj har den inte =/ Vilken tycker du jag ska ha? Högsta pris typ 2000kr :) (K)

2009-12-23 @ 09:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0