Depend

När jag skulle åka till jobbet idag så fick jag stå 15min och skrapa rutorna.. inte kul när man känner sig stressad, men kom i god tid ändå :)

Tyckte jag gick upp tidigt idag 04.20, men imorgon börjar jag kl 04.30, gudars!!


Igår använde jag Depend's nagel mirakel kit:

1) Först stoppade jag händerna i en skål med varmt vatten i ca 2-3 min, så nagelbanden mjukas upp (hade redan filat naglarna).
 
2) Efter det så penslade jag på lite nagel och nagelbands rengöring som fick sitta på ca 5min och därefter så borstade jag bort det med en nagelborste under rinnande varmt vatten så man fick bort döda hudceller.

3) Med en maikyrpinne så puttade jag tillbaka nagelbanden.

4) Jag la myrraolja på hela nageln, nagelbanden och under nageln och sedan masserade jag varje nagel ca 1min eller mer.

5) När det var klart och jag hade ont i fingararna så skulle jag lägga på nagelbandscrem och massera yttligare varja nagel ca 1min.

6) Till sist så avslutade jag med handcrem, så vart händerna mjuka och lena oxå.





Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan 04:30,, då har jag inte ens hunnit somna :P

2009-12-29 @ 15:12:38
Postat av: virr

/ virr

2009-12-29 @ 15:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0