Draft: Dec. 18, 2009

hihi hittade den ja tappade bort :

Nu är det redan fredag, gud så skönt ändå!
Det var en ostressig dag på jobbet för ovanlighetens skull, så det var mycket skönt ^^ Började extra tidigt(05.15) så jag skulle få vara ensam på dagiset.. lite läskigt kanske bara.

Efter jobbet åkte jag förbi Rosalis deli's drive in och köpta chicken alfredo.. fy fan va äckligt det vart efter en stund, men va ju hungrig så åt. Men gott i början var det iaf =)

Max och jag gjorde ju som sagt marknads nougat igår kväll, och det vart super mumsigt! Mycket godare än den man köper =D


Nu spelas M.I.A- Paper planes på P3.. ååh jag vill se Slumdog millionaire, en bland mina favorit filmer helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0