Flytande godsaker

Nu har jag vart och julshoppat färdigt för iår :)

Det fanns Xider x-mas, men jag hittade inte dom förens jag tänkte ställa mig i kassan så gick o plockade ur lite och plockade i några röda glittriga fina flaskor ;p

Det fanns en annan oxå som hette Xider winter, tog en sån med för den glittrade med hihi^^ Men vågade inte ta fler för om den skulle smaka lika illa som en smak de hade i somras med smak av jasmin, fyyyfan va vidrig!!

Nu väntar jag på att pappa ska komma hem o börja fixa med julskinkan:D
Undertiden smuttar jag på mammas hemmagjorda glögg som hon gör varje år, och iår vart den super lyckad, mumms!


Kommentarer
Postat av: viktooooooor

Hej igen:P



fan vad din mamma bakar och står i mycket inför jul Sandra :O Hälsa Jane:D

Vi ska ju fira julen idag, fan vad sugigt så kommer folk om en halvtimme:(

2009-12-23 @ 15:30:17
Postat av: Sa-a-a-a-a-ndra

Ja, hon är crazy! haha :D

Juste, va jobbigt =/ Men det blir nog mysigt ska du se :) Kramar(F)

2009-12-23 @ 15:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0