Jaa..

Hmm känns som en lördag som jag hade varje helg innan jag träffade max. Typ sitta på msn hela nätterna, se nån film och äta chips. Gillar det men på nått sett känner jag mig så ooootroligt rastlös, som om jag missar nått eller "slösar" på kvällen.

Men lite omväxling är ju bra :) Pappa och jag är ensamma hemma och vi ska ut och gå en sväng tror jag och kolla på film tsm, för det är ingen fotboll på tv så vi kan umgås idag:P

Där tog en chips påse slut (fast den va inte full från början men ändå) ;P


Kommentarer
Postat av: Virrrää

Fyfan sandra du o jag är bra lika ändå, Till exempel "Gillar det men på nått sett känner jag mig så ooootroligt rastlös, som om jag missar nått eller "slösar" på kvällen. "



jag kunde inte sagt det mycket bättre själv, jag känner exakt likadant. Det är så värdelöst att inte ha något att göra, man får värsta ångesten men ändå har man inget att göra. Man slösar verkligen på tiden känns de som.

Så har många av mina helger den senaste tiden sett ut. Och det suger verkligen. De kanske var därför du kunde sriva ett sms igår, för du inte umgicks med Max? :$



Ha de bäst.

2009-12-20 @ 13:22:50
Postat av: Säändrö

Ja men det känns ju så, tycker inte om det :S!

Ne när jag skrev var jag hemma.. Men du måste berätta sånt för mig =/ Fast ja har ju inte heller skrivit. Men ja är nyfiken nu ;)

Talk too me booy!

2009-12-21 @ 13:42:31
Postat av: Viröööö

tänkte bara, de enda settet att kontakta dig är via din blogg, haha.. Du svarar aldrig annars. Så tänkte du kan bara höra av dig när som är uppe sent om nätterna bara ring när du känner för det. Men inte innan kl 12 på dagarna, hahaha.



Puss på dig!

2009-12-21 @ 17:57:44
Postat av: Missbill

hej! vilken fin blogg du har! den är helt i min smak så denna kommer jag fortsätta kika, på du värkar så jordnära och rar:) vore kul om du kollade in mig www.sarabillstroom.blogg.se du kanske tycker om min lika mycket?:) kram på sig!

2009-12-23 @ 00:33:15
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0